Het Cobra Forum
Het Cobra Forum
Sponsors | Profiel | Mijn Files | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | Help
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Kies thema: 
Wachtwoord vergeten?

** Zondag 12 sept. Open Dag Nitrade **
 Alle forums
 Cobra Algemeen
 Cobra: algemene discussie
 cobra
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

joske
Deelnemer

33 berichten

Geplaatst - 25 maart 2010 :  21:28:49  Toon profiel  Reageer met citaat
ben op kapaza een cobra (superformance) tegen gekomen en wat vinden jullie van die prijs?

Bewerkt door op

Resik
Moderator

1170 berichten

Geplaatst - 25 maart 2010 :  21:53:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Joske,

ik zou eerder willen vragen : Wat vindt je er zelf van ?

http://www.kapaza.be/Autos/USA_Cars/25675000/1965_Superformance_AC_Shelby_Cobra.html

Mvg,

Rocco Jansen

Bewerkt door op
Ga naar bovenaan de pagina

flea
Gevorderde deelnemer

98 berichten

Geplaatst - 26 maart 2010 :  06:55:55  Toon profiel  Reageer met citaat
een superformance voor dat geld kan eigenlijk niet,
maar ja, het staat er....

alleen volgens mij zonder kenteken en dat kan
nog wel eens voor grote problemen zorgen.

grtz flea

Bewerkt door op

THR
Gevorderde deelnemer

104 berichten

Geplaatst - 26 maart 2010 :  06:59:55  Toon profiel  Reageer met citaat
een superformance wordt in belgie vaak geweigerd bij de DIV (dienst in
verkeerstelling) wegens "gefoefel"
een nieuwe wagen op datum van 1965 is niet echt logisch.

jammer dat er niet meer op staat natuurlijk,
als de prijs echt is zou ik niet zo lang twijfelen en toch es gaan kijken
of ze zijn een "nul" achtergaan "vergeten" om kopers te lokken

ggrr

Bewerkt door op

Resik
Moderator

1170 berichten

Geplaatst - 26 maart 2010 :  13:04:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Joske,

mijn advies zou zijn : Niet doen

Als je toch iets zoekt ga dan eens rondkijken bij de leveranciers die hier op het forum staan. Zij hebben diverse mooie en goede Cobra´s te koop.

En zeker gezien de wettelijkse regels in België voor registratie, laat je goed voorlichten.

Vraagje : Maar jij had toch al eens rode Dax gekocht in de UK of is dat niet doorgegaan ?

Mvg,

Rocco Jansen

Bewerkt door Resik op 26 maart 2010 13:04:58

THR
Gevorderde deelnemer

104 berichten

Geplaatst - 26 maart 2010 :  17:12:11  Toon profiel  Reageer met citaat
wees maar zeker dat er een vlieg op zit want het zoekertje is reeds van het scherm gehaald

of een supersnelle verkoop

ggrr

Bewerkt door op

Matthieu Tanke
Beginnende deelnemer

10 berichten

Geplaatst - 26 maart 2010 :  17:17:24  Toon profiel  Reageer met citaat
beste man is een grote oplichter.
voor dit soort prijzen weet je eigenlijk op voorhand al dat het een oplichter is die geen auto gaat leveren maar wel geld incasseert.

mensen pas op!!!!!!!!!!!!!!!

Bewerkt door op

Timeless
Top poster

404 berichten

Geplaatst - 26 maart 2010 :  19:55:08  Toon profiel  Reageer met citaat
Met dit soort aanbiedingen moet je oppassen.
Laatst werden er BMW's aangeboden voor abnormaal lage prijzen. Deze aanbiedingen stonden alleen s'nachts op internet. Als je overdag zocht kon je deze niet vinden.
Een medewerker bij ons op het bedrijf reageerde op zo'n advertentie. Hij moest een voorschot betalen en dan zou er geleverd worden. Ze konden de auto ook laten zien, maar dan was de prijs 20% hoger. enz. enz.

Het is wel heel verleidelijk als je zoiets ziet, maar toch maar beter laten staan.

Timeless

" If tomorrow never comes, ..........."

Bewerkt door op

joske
Deelnemer

33 berichten

Geplaatst - 27 maart 2010 :  18:38:17  Toon profiel  Reageer met citaat
hier is de mail die ik gekregen heb een raar zaakje weet ook wel dat dat dat niet te vertrouwen is maar was wel nieuwsgierig

De auto is in een Londense opslagplaats van de verzendkosten voor verzending gereed op elk gewenst moment. Als u nog wilt de auto te kopen, dan kunt u mij uw naam en adres en ik zal uw informatie doorgeven aan de rederij en zij zullen de transactie te starten. Na de transactie wordt gestart, wordt u gecontacteerd door de scheepvaartmaatschappij. Zoals ik al zei is de auto in het magazijn van de scheepvaartmaatschappij en ik zal aan uw deur te sturen zonder extra kosten. Ik wil iets meer zeggen over dit bedrijf ik gecontracteerd om te helpen met deze verkoop en dat de dingen voor ons gemakkelijker om te waarborgen. Ik verzeker u dat het bedrijf waar ik me mag bezighouden met een verantwoordelijke personeel daar en ze weten hoe ze hun werk professioneel te doen. Zoals ik al zei, ze het schip de auto en het duurt ongeveer 4 dagen uit te komen op uw adres. Ik zeg u op voorhand dat de auto werd geïnspecteerd door het bedrijf waar ik gecontracteerd voor de exploitatie en dan kunt u contact met hen opnemen, zij zullen de procedure uitleggen, zullen ze sturen je een inspectierapport (ze een volledige inspectie van de auto, met inbegrip van de toestand uit de auto en de opname van het huidige document). Voor de betaling, gebruik maken van hun veiligheid omdat ze ook escrow diensten voor transacties als de onze, waar de koper niet kan inspecteren de auto (dit is de reden waarom het inspectieverslag ook, die is een standaard eis voor hen), dan deze manier kunt u eigenlijk voor de auto te betalen na ontvangst en testen, want ze hebben de middelen om de scheepvaartmaatschappij en laat het alleen nadat ik heb geaccepteerd en bevestigd de levering. Het beste ding is dat zij alle waarborgen van een juridische overeenkomst bereikt tussen ons volledig te worden beschermd te bieden. Ik wens u mede te delen dat je 10 dagen om de auto te inspecteren na de bevalling zijn, en als er iets niet aanvaardbaar is, zal geen probleem want je kunt de scheepvaartmaatschappij kennis die er moeten komen met de auto zonder extra . Als u wilt dat de auto je moet het bedrijf aan te melden en net na de rederij zal uw bevestiging dat zij het geld overmaken naar mij te houden. Als u nog steeds geïnteresseerd zijn dan kunt u mij mailen.

Bewerkt door op

cobra-art
Senior deelnemer

161 berichten

Geplaatst - 27 maart 2010 :  20:16:13  Toon profiel  Bezoek de homepagina van cobra-art  Reageer met citaat
Ik was toch ook wel nieuwsgierig. Hij heeft het gebrekkige nederlands vertaald in het engels en de naam gegeven van het bedrijf. Dat bedrijf is vervolgens niet te vinden op internet. Ik ga hem vragen de cobra te laten verschepen naar:
Dhr. H.B. Gijs
Europalaan 1
5171 KW Kaatsheuvel

"The name of the company is euro parcel and the e-mail address is europep@europe.com. If you still want to buy the car then you can send me your name and your address and i will forward your info to the shipping company and they will start the transaction. After the transaction will be started you will be contacted by the shipping company. As I said the car is in the shipping company warehouse and I will ship it to your door without any extra charges. I want to tell you something more about this company I've contracted for helping me with this sale and to make sure things are easier for us. I assure you that the company I am dealing with has a responsible staff there and they know how to do their job in a professional manner. As I said, they will ship the car and it will take about 4 days to reach your address. I'm telling you in advance that the car has been inspected by the company that I've contracted for this deal and after you will get in touch with them, they will explain you the procedure, they will forward you an inspection report (they are making full inspections of the car including its condition moreover the car's document and current registration). For payment we should use their security because they are also offering escrow services for transactions like ours, when the buyer cannot inspect the car personally (that is the reason for the inspection report too, which is a standard condition from them), so this way you will actually pay for the car after you receive and test it, because they will hold the funds to the shipping company and release it to me only after you accept and confirm the delivery. The best thing is that they are offering all their guarantees by legal contract for our deal to be fully protected. I want to inform you that you will have 10 days to inspect the car after the delivery and if something is not okay then will be no problem because you can inform the shipping company to come and take the car back without any extra charges. In case that you want to keep the car you have to inform the company and just after the shipping company will have your confirmation they will transfer the money to me. If you are still interested then please mail me back.
Thank you"

Bewerkt door cobra-art op 27 maart 2010 20:23:15

cobra-art
Senior deelnemer

161 berichten

Geplaatst - 28 maart 2010 :  22:22:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van cobra-art  Reageer met citaat
Ik ben ook maar eens in Amerika te rade gegaan. Herman Eshuis mailde me het volgende terug:

"Dit is de meest snelle manier om van je geld af te komen, dit is pure
oplichterij !!!
Ik heb hetzelfde geval gehad hier in de USA met ebay, zelfs de
rekening kwam via eBay, alleen de bankrekening was van iemand anders
en die wordt leeggehaald voordat jij de auto in je bezit hebt.
De ongelukkige Nederlandse text komt via een vertaalprogramma.
Schrijf hem maar dat je toevallig volgende week in Engeland moet zijn
en dat je cash geld meeneemt en als de auto je bevalt gelijk betaald
en meeneemt en hem bij een vriend gaat stallen.
Moet je opletten welke reactie je dan krijgt.( of geen of hij probeert
het ten zeerste af te raden )"

Lijkt me duidelijk. En als je dan toch een Superformance Cobra wil dan kun je Herman
gerust op zoek laten gaan in Amerika.

groetjes,
Huub

Bewerkt door op

Cees van Oosterum
Senior deelnemer

162 berichten

Geplaatst - 30 maart 2010 :  20:02:08  Toon profiel  Reageer met citaat
Hahaha ik heb dat ook gedaan, hij had volgende week even geen tijd, wel kon hij regelen dat wanneer ik het geld alvast storten op een transfer rekening dat alles in orde zou komen.

Ik neem aan dat de brave man blauwe ogen heeft hahahaha

Bewerkt door op
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Het Cobra Forum Een van onze sponsors © Founded 2005 Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000